25 pages by Akis Sadexis

25 pages by Akis Sadexis
25 PAGES BY AKIS SADEXIS : * HereticaFilosofia * Akis Sadexis * ΑιρετικήΦιλοσοφία * No Religions-Χωρίς Θρησκείες * ALL WE ARE RACISTS. WITH THE RACISTS. -Όλοι είμαστε ρατσιστές. Αλλά με τους ρατσιστές * SKG - Salonica - Selanik - סלוניקי- Salonique - سالونيك - Thessaloniki * " movement of free citizens" -‘’Κίνηση Ελεύθερων Πολιτών’’ - * I DEMAND - I DREAM OF A WORLD ΑΠΑΙΤΩ, ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ έναν κόσμο * Δεν έχει σημασία τι λέω, πρόσεξε τι εννοώ. Δεν έχει σημασία τι λες, αλλά σε ποιόν τα λες * ElGURU * PHILOSOPHICAL DEMOCRACY - ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ * InternationalismOecumenical * HereticaFilosofia.blogspot.com * The.Bigger.Philosophers * SadeVanzelo * SadeVanzelo-Σχεδιαστής * Leonardo DA VINCI * SadIcons * SADιΠοίηση * Anti-Racist Slogan of all Time * HERETICA FILOSOFIA by Akis Sadexis - YouTube *https://plus.google.com/u/0/115495858259733880175/posts * https://www.instagram.com/akis.sadexis/ * SSΔD3VΔNZ3LO (@AkisSadexis) | Twitter https://twitter.com/SDXZV - AKIS SADEXIS @SDXZV

Το πιό Αντιρατσιστικό σύνθημα όλων των εποχών (original-56 words)

Το πιό Αντιρατσιστικό σύνθημα όλων των εποχών (original-56 words)
Το πιό Αντιρατσιστικό σύνθημα όλων των εποχών (original-56 words) : Αν ο Χριστός σας είναι Εβραίος, το αυτοκίνητο σας ιαπωνικό, η πίτσα που τρώτε ιταλική, η δημοκρατία σας ελληνική, οι αριθμοί σας αραβικοί, τα γράμματά σας λατινικά, οι πολυεθνικές αμερικάνικες, η μουσική σας τσιγγάνικη, οι λέξεις σας βαλκάνιες, τα φαγητά σας τούρκικα, οι φουστανέλες αλβανικές, τα γαλακτοκομικά σας βουλγάρικα, τότε γιατί ο γείτονάς σας είναι ξένος? SADEXIS AKIS (May 2010)

anti-racist slogan of all time

Anti-Racist Slogan of all Time :
If Christ is a Jew, your car Japanese, pizza you eat Italian, Greek your democracy, your letters Latin, American multinationals, your numbers are Arabic, your music Gypsy, your words Balkans, your food Turks, Albanian fustanellas, your dairy Bulgarian, why your neighbor is a stranger ?
Akis Sadexis (May 2010)

I dream

I dream

manifesto SADEXI AKI

"ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΛΕΩ. ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΕΝΝΟΩ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΛΕΣ. ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΛΕΣ."

I DEMAND - I DREAM OF A WORLD WITHOUT : FRONTIERS, RELIGION, RACISTS, ADDICTIONS, MURDERS, ABUSE, PAEDERASTS, DRUGDEALINGS, ARMY, POVERTY, GAMBLING, GUNS, EXPLOITATION, DOGMA, CENSORSHIP, HATE, ANIMAL ABUSE, REFUGEES, PARADES, THOSE WHO ARE KEPT IN THE DARK.
I DEMAND - I DREAM OF A WORLD FOR : DIALOGUE, BOOKS, RECYCLING, RELIGIOUS TOLERANCE, FREEDOM, CREMATION, TRANSPLANTS, EDUCATION, FRIENDSHIP, LOGIC, ENVIRONMENT, TRAVELLING, SEPARATION OF THE CHURCH FROM THE STATE, RESPECT, INDEPENDENCE, SCIENCE, MINORITY, ECOLOGY, LIVING TOGETHER FREE, PROTECTING ANIMALS, CIVILIZATION, HEALTH.
JUSTICE A WORLD WITH LESS CHILDREN, BECAUSE THE NEXT GENERATIONS WILL SUFFER.
THE WHOLE PLANET IS OUR PLACE.
APART FROM THE PLACE WE LIVE OR THE PLACE WE WERE BORN. WE ARE ALL BROTHERS, DESPITE OUR SEX OR RACE.
SADEXIS AKIS

.

Σάββατο, 27 Φεβρουαρίου 2016

Abū l-Walīd Muhammad ibn Ahmad ibn Muhammad ibn Rushd

δεν υπάρχει σύγκρουση μεταξύ θρησκείας και φιλοσοφίας, αλλά μάλλον πρόκειται για διαφορετικούς δρόμους από τους οποίους φτάνουμε στην ίδια αλήθεια.
 Πίστευε στην αιωνιότητα του σύμπαντος. 

Η ψυχή αποτελείται από δύο μέρη, την ατομική και τη θεία. 
Η ατομική ψυχή δεν είναι αιώνια. 


Υπάρχουν δύο είδη γνώσης της αλήθειας. 
Η πρώτη είναι η γνώση της αλήθειας της θρησκείας που βασίζεται στην πίστη και ως εκ τούτου δεν μπορεί να ελεγχθεί, ούτε απαιτείται κάποιος να εκπαιδευτεί για να την κατανοήσει. 
Η δεύτερη γνώση της αλήθειας είναι η φιλοσοφία, η οποία προορίζεται για λίγους τυχερούς που έχουν την πνευματική ικανότητα να αναλάβει τη μελέτη της.

Αβερρόης




Ήταν Ανδαλουσιανός πολυμαθής Μουσουλμάνος, ειδικός στον Αριστοτελισμό, την ισλαμική φιλοσοφία, την ισλαμική θεολογία, τη σαρία, καθώς και τη νομολογία, τη λογική, την ψυχολογία, την πολιτική και την ανδαλουσιανή κλασική μουσική θεωρία και τις επιστήμες της ισλαμικής ιατρικής, αστρονομίας, γεωγραφίας, μαθηματικών, φυσικής και ουράνιας μηχανικής.
Στον Αβερρόη (όπως και στον Αβικέννα) οφείλεται κυρίως η διάσωση ιδεών και πολλών γραπτών της αρχαίας φιλοσοφίας. Έγραψε ιατρική εγκυκλοπαίδεια και σχόλια για σχεδόν όλα τα έργα του Αριστοτέλη. Η επιρροή του στον χριστιανικό σχολαστικισμό του μεσαίωνα είναι σημαντική. Τον 13ο αιώνα τα έργα του μεταφράστηκαν στα εβραϊκά.
Τα φιλοσοφικά έργα του Αβερρόη ποικίλουν ως προς το εύρος τους. Έχει γράψει σύντομες πραγματείες πάνω σε θέματα λογικής, φυσικής, ψυχολογίας αλλά και σύντομα σχόλια σε έργα του Αριστοτέλη.
Ο Αβερρόης υποστήριζε ότι η αλήθεια, δεν είναι αγκιστρωμένη στις μεθόδους της πειθούς και της διαλεκτικής, αλλά στην καθαρή της μορφή βρίσκεται στα "αποδεικτικά" έργα του δηλαδή στα φιλοσοφικά έργα και ειδικότερα στα σχόλιά του στον Αριστοτέλη, όπου βασικός του στόχος ήταν να απαρτίζονται από φιλοσοφικές απoδείξεις.
Ο Ibn Rushd κατά την περίοδο 1179-81 έγραψε τέσσερα σημαντικά έργα: 
Desicive Treatise 
al-Kashf ‘an al-manahij (Επεξήγηση των Ειδών Απόδειξης στα Δόγματα της Θρησκείας) 
Danima (Ευρετήριο της Θείας Γνώσης) 
Τahafut at-Tahafut (Η Ασυναρτησία της Ασυναρτησίας), μια απάντηση στο έργο του al-Ghazali, Tahafut al-Falasifa (=Η Ασυναρτησία των Φιλοσόφων) .

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Ιατρική

Colliget
Αβερρόης έγραψε μια ιατρική εγκυκλοπαίδεια που ονομάζεται Kulliyat (Colliget) ("Γενικά", δηλαδή της γενικής ιατρικής), γνωστό στη λατινική μετάφραση του ως Colliget.  Έκανε επίσης μια συλλογή των έργων του Γαληνού, και έγραψε ένα σχόλιο στον Κανόνα της Ιατρική (κανονάκι fi t-Τιμπ) του Αβικέννα (Ibn Sina) (980-1037).

Φυσική

Ο Αβερρόης συνέγγραψε επίσης τρία βιβλία σχετικά με τη φυσική και συγκεκριμένα: Σύντομο σχόλιο σχετικά με τη Φυσική, Μέσο Σχόλιο σχετικά με τη Φυσική και  Σχολιασμός της Φυσικής. Στα έργα του αυτά δείχνει ένα ιδιαίτερο και έντονο ενδιαφέρον για την κατανόηση της «κινητήριας δύναμης».
Ο Αβερρόης επίσης ανέπτυξε την ιδέα ότι οι οργανισμοί έχουν μια (μη-βαρυτική) αντίσταση στην κίνηση στο πεδίο της φυσικής. Την ιδέα αυτή υιοθέτησε ο Θωμάς ο Ακινάτης και στη συνέχεια ο Ιωάννης Κέπλερ (Johannes Kepler), ο οποίος αναφέρθηκε σε αυτό το γεγονός ως «Αδράνεια».

Αστρονομία

Όσον αφορά τις σπουδές του στην αστρονομία, ο Αβερρόης υποστήριξε ένα αυστηρά ομόκεντρο μοντέλο του σύμπαντος και εξήγησε τις ηλιακές κηλίδες. Επίσης ανέπτυξε επιστημονική επιχειρηματολογία σχετικά με τα αδιαφανή χρώματα του φεγγαριού. Επίσης, εργάστηκε για την περιγραφή των σφαιρών, και την κίνηση των σφαιρών.

Ψυχολογία

Αβερρόη έκανε επίσης κάποιες μελέτες σχετικά ενεργητική και παθητική διάνοια και ασχολήθηκε με κάποια θέματα Ψυχολογίας.



 Abū l-Walīd Muhammad ibn Ahmad ibn Muhammad ibn Rushd 
بوالوليد محمد بن احمد بن محمد بن رشد‎ 
Ibn Rushd



Ο Αβερρόης, λεπτομέρεια από την τοιχογραφία
 "Η Σχολή των Αθηνών" του Ραφαήλ.


https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%B2%CE%B5%CF%81%CF%81%CF%8C%CE%B7%CF%82

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου