25 pages by Akis Sadexis

25 pages by Akis Sadexis
25 PAGES BY AKIS SADEXIS : * HereticaFilosofia * Akis Sadexis * ΑιρετικήΦιλοσοφία * No Religions-Χωρίς Θρησκείες * ALL WE ARE RACISTS. WITH THE RACISTS. -Όλοι είμαστε ρατσιστές. Αλλά με τους ρατσιστές * SKG - Salonica - Selanik - סלוניקי- Salonique - سالونيك - Thessaloniki * " movement of free citizens" -‘’Κίνηση Ελεύθερων Πολιτών’’ - * I DEMAND - I DREAM OF A WORLD ΑΠΑΙΤΩ, ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ έναν κόσμο * Δεν έχει σημασία τι λέω, πρόσεξε τι εννοώ. Δεν έχει σημασία τι λες, αλλά σε ποιόν τα λες * ElGURU * PHILOSOPHICAL DEMOCRACY - ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ * InternationalismOecumenical * HereticaFilosofia.blogspot.com * The.Bigger.Philosophers * SadeVanzelo * SadeVanzelo-Σχεδιαστής * Leonardo DA VINCI * SadIcons * SADιΠοίηση * Anti-Racist Slogan of all Time * HERETICA FILOSOFIA by Akis Sadexis - YouTube *https://plus.google.com/u/0/115495858259733880175/posts * https://www.instagram.com/akis.sadexis/ * SSΔD3VΔNZ3LO (@AkisSadexis) | Twitter https://twitter.com/SDXZV - AKIS SADEXIS @SDXZV

Το πιό Αντιρατσιστικό σύνθημα όλων των εποχών (original-56 words)

Το πιό Αντιρατσιστικό σύνθημα όλων των εποχών (original-56 words)
Το πιό Αντιρατσιστικό σύνθημα όλων των εποχών (original-56 words) : Αν ο Χριστός σας είναι Εβραίος, το αυτοκίνητο σας ιαπωνικό, η πίτσα που τρώτε ιταλική, η δημοκρατία σας ελληνική, οι αριθμοί σας αραβικοί, τα γράμματά σας λατινικά, οι πολυεθνικές αμερικάνικες, η μουσική σας τσιγγάνικη, οι λέξεις σας βαλκάνιες, τα φαγητά σας τούρκικα, οι φουστανέλες αλβανικές, τα γαλακτοκομικά σας βουλγάρικα, τότε γιατί ο γείτονάς σας είναι ξένος? SADEXIS AKIS (May 2010)

anti-racist slogan of all time

Anti-Racist Slogan of all Time :
If Christ is a Jew, your car Japanese, pizza you eat Italian, Greek your democracy, your letters Latin, American multinationals, your numbers are Arabic, your music Gypsy, your words Balkans, your food Turks, Albanian fustanellas, your dairy Bulgarian, why your neighbor is a stranger ?
Akis Sadexis (May 2010)

I dream

I dream

manifesto SADEXI AKI

"ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΛΕΩ. ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΕΝΝΟΩ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΛΕΣ. ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΛΕΣ."

I DEMAND - I DREAM OF A WORLD WITHOUT : FRONTIERS, RELIGION, RACISTS, ADDICTIONS, MURDERS, ABUSE, PAEDERASTS, DRUGDEALINGS, ARMY, POVERTY, GAMBLING, GUNS, EXPLOITATION, DOGMA, CENSORSHIP, HATE, ANIMAL ABUSE, REFUGEES, PARADES, THOSE WHO ARE KEPT IN THE DARK.
I DEMAND - I DREAM OF A WORLD FOR : DIALOGUE, BOOKS, RECYCLING, RELIGIOUS TOLERANCE, FREEDOM, CREMATION, TRANSPLANTS, EDUCATION, FRIENDSHIP, LOGIC, ENVIRONMENT, TRAVELLING, SEPARATION OF THE CHURCH FROM THE STATE, RESPECT, INDEPENDENCE, SCIENCE, MINORITY, ECOLOGY, LIVING TOGETHER FREE, PROTECTING ANIMALS, CIVILIZATION, HEALTH.
JUSTICE A WORLD WITH LESS CHILDREN, BECAUSE THE NEXT GENERATIONS WILL SUFFER.
THE WHOLE PLANET IS OUR PLACE.
APART FROM THE PLACE WE LIVE OR THE PLACE WE WERE BORN. WE ARE ALL BROTHERS, DESPITE OUR SEX OR RACE.
SADEXIS AKIS

.

Σάββατο, 11 Απριλίου 2015

....σιγά μη φταίω εγώ !!!

....σιγά μη φταίω εγώ !!!


Όπως όλοι , όσοι φυσικά με γνωρίζουν και ιδιαίτερα αυτοί που με συναναστρέφονται πιο συχνά , είμαι ένα άκρως κοινωνικό πρόσωπο που δίνω ιδιαίτερη χαρά σε όποιον με συναντά και αντιλαμβάνεται το καταπληκτικό του χαρακτήρα μου . Όλοι μιλούν με τα καλλίτερα λόγια για το άτομο μου . Πρόσφατα όμως έχω παρατηρήσει μια στροφή των ανθρώπων στη συμπεριφορά τους απέναντι μου . Δεν πρόκειται για κάτι σημαντικό βέβαια , αλλά είναι γεγονός ότι τα τελευταία πενήντα χρόνια οι γύρω μου δεν μου συμπεριφέρονται όπως παλιά .
Σίγουρα δεν φταίω εγώ , όπως πάντα , αλλά παρ' όλα αυτά έκατσα να εξετάσω τι πρόβλημα έχουν αυτοί οι λίγοι συνάνθρωποι μου και κάποιες κατηγορίες ατόμων που με περιβάλουν .
Αυτή ήταν η αρχική σκέψη . Μετά όμως σκέφτηκα ότι ο άνθρωπος πρέπει πρώτα απ' όλα να κάνει την αυτοκριτική του και με αυτόν τον γνώμονα ξεκίνησα .
Παραθέτω τις κατηγορίες και τα άτομα που πρόσφατα είχα κάποιες διαφορές και δεν τα πάω και τόσο καλά ....

ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕ :

1 τους οπαδούς της ομάδος που υποστηρίζω γιατί
δεν τολμάω να τους πω ότι η αντίπαλη ομάδα έπαιξε καλλίτερα και πέφτουν να με φάνε .

2 τους φιλόζωους γιατί
θεωρούν ότι τα μόνα ζωάκια που υπάρχουν είναι ο σκύλος και η γάτα .¨Όλα τα άλλα είναι τροφή
και θα πρέπει να είναι ευχαριστημένα που θα γίνουν λιχουδιά .

3 τους άντρες γιατί
πιστεύουν ότι η γυναίκα τους πρέπει να είναι ηθική τίμια και πιστή , ενώ αυτοί σαν ανώτερα
όντα μπορούν να ξενογαμούν ελεύθερα .

4 τις γυναίκες γιατί
ενώ βάφονται , βάζουν βυζιά , σουτιέν με ενίσχυση , κάνουν πλαστικές κ.λπ , ψάχνουν για τον
αληθινό άντρα .

5 τη μάνα μου γιατί
θυμάται ότι τη συμφέρει και ξεχνάει ότι δεν την συμφέρει .

6 τους θρησκόληπτους γιατί
η ηθική τους πηγάζει μόνο από το φόβο της τιμωρίας αλλά όταν μεσολαβεί χρήμα τον ξεχνάνε
κι αυτόν .

7 τον Σάκη Ρουβά γιατί
είναι πιο όμορφος και καλλίτερος ηθοποιός από μένα .

8 τους παιδεραστές γιατί
(κανένα σχόλιο)

9 τους κτηνοβάτες γιατί
δεν τους γάμησε πότε ελέφαντας να δουν τη “γλύκα” .

10 τούς φανατικούς κάθε είδους γιατί
ενώ εγώ απαξιώ να συζητήσω μαζί τους αυτοί με προκαλούν και ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα
δεν ακούν καμιά κουβέντα όσο στοιχειοθετημένη να είναι .

11 τούς Έλληνες γιατί
είναι υπερήφανοι για τους προγόνους τους και δεν δίνουν μία που οι απόγονοι τους θα
ντρέπονται γι' αυτούς .

12 τους gay γιατί
ενώ εγώ τους αποδέχομαι και τους θεωρώ απόλυτα φυσιολογικούς , αυτοί προσπαθούν να με
πείσουν ότι είμαι προβληματικός και πρέπει να αλλάξω .

13 τους straight γιατί
θεωρούν τους gay ανώμαλους .

14 τους πολιτικούς γιατί
ενώ έπρεπε να κάνουν λειτούργημα , αυτοί κάνουν business .

15 την πρώτη μου γυναίκα γιατί
με χώρισε .

16 τους κυνηγούς γιατί
είμαι φιλόζωος και γιατί είναι εύκολο να πυροβολείς έναν άοπλο . Αν καμιά μέρα τους
πυροβολήσει κανένας λαγός θα φτάσει το σκατό μέχρι το ρεβέρ .

17 τους σωματοφύλακες γιατί
νομίζουν ότι είναι σωματοφύλακες ενώ στην πραγματικότητα είναι κεφαλαιοφύλακες .
Προστατεύουν αυτόν που έχει λεφτά και τους πληρώνει , από τον φτωχό που ως συνήθως έχει
αδικηθεί .

18 την δεύτερη γυναίκα μου γιατί
με χώρισε .

19 τους δημοσιογράφους γιατί
ενώ θα έπρεπε να αναγράφουν τα συμβάντα του Δήμου , αυτοί πλάθουν ιστορίες ,
εξυπηρετούν το κεφάλαιο και μας μεταφέρουν σε εικονική πραγματικότητα .

20 τις γριές γιατί
ενώ περιμένουν χαλαρά στο πεζοδρόμιο και είμαι σίγουρος ότι θα αράξουν εκεί , τελευταία
στιγμή ξεχύνονται στις ρόδες μου , λες και έχουν βάλει στοίχημα με τον Χάρο , τα χρόνια που
θα μου κοπούν από την τρομάρα μου , να τα πάρουν μπόνους αυτές .

21 τις γάτες γιατί
ισχύουν όλα όσα ισχύουν και για τις γριές .

22 τους πελάτες μου γιατί
ενώ μου βγάζουν το στανιό για να με πληρώσουν και πλέον μου έχουν κάνει ψαλίδι τη
μισή αμοιβή μου , απαιτούν να έχω και ελικόπτερο για να πάω γρήγορα σε περίπτωση που το
αδέσποτο απ έξω κλάσει και αυτοί νομίσουν ότι είναι κλέφτης .

23 τους φίλους μου γιατί
( δεν έχω )

24 τη τρίτη μου γυναίκα γιατί
με χώρισε

25 τους δημόσιους υπαλλήλους γιατί
όλοι γνωρίζουν τους λόγους . Κανείς δεν τους γουστάρει εκτός από τους ίδιους .

26 τους γειτόνους μου γιατί
νομίζουν ότι στο Πόρτο Ράφτη ισχύουν διαφορετικοί νόμοι για την κοινή ησυχία και όταν
έρχονται στις εξοχικές τους κατοικίες ( δημόσιοι υπάλληλοι είναι όλοι ) , κάνουν όλες τις
κηπουρικές εργασίες και τα μαστορέματα μεσημεριάτικα .

27 τους οδηγούς γιατί
όταν οδηγώ πιο γρήγορα απ' αυτούς είμαι τρελός και όταν οδηγώ πιο αργά είμαι μαλάκας .

28 την τέταρτη γυναίκα μου γιατί
θα με χώριζε αν δεν είχαμε κάνει παιδί .

29 τον άντρα της γκόμενας μου γιατί
δεν μας αφήνει να χαρούμε το έρωτα μας .

30 τούς εκπαιδευτικούς γιατί
ενώ όλοι τους ονομάζουν εκπαιδευτικούς και έτσι αποκαλούν και οι ίδιοι τους εαυτούς τους ,
επιμένουν να λένε ότι μορφώνουν τα παιδιά μας ενώ τους δίνουν στείρα εκπαίδευση . Καμία
σχέση η μόρφωση με την εκπαίδευση , το λένε τα λεξικά .

31 τους γέρους και τις γριές γιατί
συνέχεια συζητούν πως θα διορθωθεί η κατάσταση στην Ελλάδα , ενώ αυτοί πρώτοι τα έκαναν
μαντάρα και τώρα θέλουν να μας υποδείξουν το σωστό .

32 τους παπάδες γιατί
κηρύττουν αλλά δεν τηρούν .

33 τους ποδοσφαιριστές γιατί
η μάνα μου με κυνηγούσε να μη παίζω μπάλα , για να διαβάσω και να σπουδάσω για να βρω
δουλειά και αυτοί τώρα είναι μέσα στο τάλιρο κι εγώ δεν έχω να φάω .

34 τους DJ γιατί
ακόμα δεν έχω καταλάβει πως ο Βαγγέλης ο συμμαθητής μου που ποτέ δεν πάτησε σχολείο και
άκουγε όλη μέρα μουσική ,το έκανε επάγγελμα . Κι εγώ τον θεωρούσα κοπρίτη επειδή
δούλευα από 9 χρονών και αυτός έπαιζε μουσική στο πάρτι . Και γαμούσε και τις καλλίτερες
γκόμενες .

35 εμένα γιατί
όταν ήμουνα μικρός νόμιζα ότι θα σώσω τον κόσμο . Έχω την εντύπωση ότι τα έκανα
χειρότερα , έπρεπε να έχω αντιδράσει ακόμα περισσότερο , να είχα περισσότερες
καταδικαστικές αποφάσεις εναντίον μου . Τώρα πλέον διαπιστώνω ότι πέρασα και δεν
ακούμπησα . Κρίμα με είχα φανταστεί τελείως διαφορετικό .

Γιώργος Π.Πολοπετράκης .



(...σιγά μη δεν τα πάω καλά μόνο με αυτούς , αλλά βαρέθηκα να γράφω . Κατούρησε και ο σκύλος μέσα και πρέπει να σφουγγαρίσω ...αυτά...!)

 https://www.facebook.com/notes/%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82/%CF%83%CE%B9%CE%B3%CE%AC-%CE%BC%CE%B7-%CF%86%CF%84%CE%B1%CE%AF%CF%89-%CE%B5%CE%B3%CF%8E-/1007172799323381?comment_id=1007191845988143&notif_t=comment_mention

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου