25 pages by Akis Sadexis

25 pages by Akis Sadexis
25 PAGES BY AKIS SADEXIS : * HereticaFilosofia * Akis Sadexis * ΑιρετικήΦιλοσοφία * No Religions-Χωρίς Θρησκείες * ALL WE ARE RACISTS. WITH THE RACISTS. -Όλοι είμαστε ρατσιστές. Αλλά με τους ρατσιστές * SKG - Salonica - Selanik - סלוניקי- Salonique - سالونيك - Thessaloniki * " movement of free citizens" -‘’Κίνηση Ελεύθερων Πολιτών’’ - * I DEMAND - I DREAM OF A WORLD ΑΠΑΙΤΩ, ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ έναν κόσμο * Δεν έχει σημασία τι λέω, πρόσεξε τι εννοώ. Δεν έχει σημασία τι λες, αλλά σε ποιόν τα λες * ElGURU * PHILOSOPHICAL DEMOCRACY - ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ * InternationalismOecumenical * HereticaFilosofia.blogspot.com * The.Bigger.Philosophers * SadeVanzelo * SadeVanzelo-Σχεδιαστής * Leonardo DA VINCI * SadIcons * SADιΠοίηση * Anti-Racist Slogan of all Time * HERETICA FILOSOFIA by Akis Sadexis - YouTube *https://plus.google.com/u/0/115495858259733880175/posts * https://www.instagram.com/akis.sadexis/ * SSΔD3VΔNZ3LO (@AkisSadexis) | Twitter https://twitter.com/SDXZV - AKIS SADEXIS @SDXZV

Το πιό Αντιρατσιστικό σύνθημα όλων των εποχών (original-56 words)

Το πιό Αντιρατσιστικό σύνθημα όλων των εποχών (original-56 words)
Το πιό Αντιρατσιστικό σύνθημα όλων των εποχών (original-56 words) : Αν ο Χριστός σας είναι Εβραίος, το αυτοκίνητο σας ιαπωνικό, η πίτσα που τρώτε ιταλική, η δημοκρατία σας ελληνική, οι αριθμοί σας αραβικοί, τα γράμματά σας λατινικά, οι πολυεθνικές αμερικάνικες, η μουσική σας τσιγγάνικη, οι λέξεις σας βαλκάνιες, τα φαγητά σας τούρκικα, οι φουστανέλες αλβανικές, τα γαλακτοκομικά σας βουλγάρικα, τότε γιατί ο γείτονάς σας είναι ξένος? SADEXIS AKIS (May 2010)

anti-racist slogan of all time

Anti-Racist Slogan of all Time :
If Christ is a Jew, your car Japanese, pizza you eat Italian, Greek your democracy, your letters Latin, American multinationals, your numbers are Arabic, your music Gypsy, your words Balkans, your food Turks, Albanian fustanellas, your dairy Bulgarian, why your neighbor is a stranger ?
Akis Sadexis (May 2010)

I dream

I dream

manifesto SADEXI AKI

"ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΛΕΩ. ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΕΝΝΟΩ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΛΕΣ. ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΛΕΣ."

I DEMAND - I DREAM OF A WORLD WITHOUT : FRONTIERS, RELIGION, RACISTS, ADDICTIONS, MURDERS, ABUSE, PAEDERASTS, DRUGDEALINGS, ARMY, POVERTY, GAMBLING, GUNS, EXPLOITATION, DOGMA, CENSORSHIP, HATE, ANIMAL ABUSE, REFUGEES, PARADES, THOSE WHO ARE KEPT IN THE DARK.
I DEMAND - I DREAM OF A WORLD FOR : DIALOGUE, BOOKS, RECYCLING, RELIGIOUS TOLERANCE, FREEDOM, CREMATION, TRANSPLANTS, EDUCATION, FRIENDSHIP, LOGIC, ENVIRONMENT, TRAVELLING, SEPARATION OF THE CHURCH FROM THE STATE, RESPECT, INDEPENDENCE, SCIENCE, MINORITY, ECOLOGY, LIVING TOGETHER FREE, PROTECTING ANIMALS, CIVILIZATION, HEALTH.
JUSTICE A WORLD WITH LESS CHILDREN, BECAUSE THE NEXT GENERATIONS WILL SUFFER.
THE WHOLE PLANET IS OUR PLACE.
APART FROM THE PLACE WE LIVE OR THE PLACE WE WERE BORN. WE ARE ALL BROTHERS, DESPITE OUR SEX OR RACE.
SADEXIS AKIS

.

Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2011

Xρειάζεται κάποιος να μας μακρύνει το σχοινί


Περίεργος τίτλος να αρχίζεις ένα άρθρο. Oι ερωτήσεις που έρχονται στο μυαλό αμέσως είναι: Ποιό σχοινί; Ποιός είναι αυτός ο κάποιος; Γιατί να μακρύνει; Και τόσες άλλες.
Κάποτε ένας είχε ένα κουτάβι που του έκανε πολλές ζημιές με την υπερκινητικότητά του (που όλα τα κουτάβια έχουν).
Αποφάσισε να δέσει το κουταβάκι στον κήπο και περιόρισε τη δράση του στην ακτίνα των 3 μέτρων του σχοινιού του.  Μια μέρα το λυπήθηκε και διπλασίασε το μήκος του σχοινιού του αλλά το κουτάβι δεν περνούσε το όριο του παλιού του κύκλου. Μόνο όταν το οδήγησε τραβώντας το από το λουρί έμαθε τα νέα του όρια.
Δεν έχουμε και πολύ μεγαλύτερη δυνατότητα από το σκύλο, κινούμεθα στα όρια του «σχοινιού» που «εκπαιδευτήκαμε» νοητικά να κουβαλάμε και δεν πρόκειται να κάνουμε την υπέρβαση παρά μόνο αν κάποιος μας «τραβήξει» στη νέα πραγματικότητα.
Στην ψυχολογία και στη Μέθοδο Silva αυτά τα σχοινιά τα λέμε περιοριστικά πιστεύω και διαμορφώνονται μέσα μας στη βρεφική και παιδική μας ηλικία.  Είναι όλες αυτές οι πεποιθήσεις που τελικά καταλήγουμε να πιστεύουμε αλλά που όμως κάνουμε λάθος.
Υπάρχουν 3 «σχολές» που δείχνουν με πιο ακριβώς τρόπο «εκπαιδευόμαστε» στη ζωή μας:
Η Σχολή του Ελέφαντα 
Στο τσίρκο ο ενήλικας ελέφαντας συγκρατείται από ένα απλό σκοινί που είναι δεμένο σ’ έναν πάσσαλο μπηγμένο στο έδαφος. Η πιο μικρή προσπάθεια θα έκοβε το σκοινί ή θα ξέχωνε τον πάσσαλο, αλλά το τεράστιο ζώο δεν το κάνει. Το μικρό ελεφαντάκι αντίθετα είναι δεμένο με χοντρή αλυσίδα από τεράστιο πάσσαλο που όσο και αν προσπαθεί, και προσπαθεί συνεχώς, δεν καταφέρνει να ελευθερωθεί. 
Το μικρό ελεφαντάκι εκπαιδεύεται να μη τα καταφέρνει. Μαθαίνει την προσωρινή του αδυναμία (σε νεαρή ηλικία) να την κάνει μόνιμη και να μην αντιδρά και στο μέλλον.
Η σχολή του ελέφαντα μας μαθαίνει να πιστεύουμε ότι οι αρχικοί περιορισμοί είναι μόνιμα στοιχεία της ταυτότητάς μας και όχι προσωρινές προκλήσεις που πρέπει να τις αντιμετωπίσουμε και να τις ξεπεράσουμε με την εκπαίδευση, τον χρόνο και την εμπειρία.
Η Σχολή των Πιράνχας 
Αν στη μια άκρη ενυδρείου με πιράνχας βάλετε τροφή και μπροστά απ’ αυτήν ένα γυάλινο τοίχο τα ψάρια θα ορμήσουν προς την τροφή, αλλά θα πέσουν με τα μούτρα πάνω στο γυαλί. Θα οπισθοχωρήσουν και θα ξαναδοκιμάσουν μερικές φορές ακόμη χωρίς φυσικά το ποθούμενο αποτέλεσμα. Κάποια στιγμή θα σταματήσουν να προσπαθούν, ακόμα και όταν αφαιρέσουμε το γυάλινο εμπόδιο. Η σχολή των πιράνχας μας διδάσκει ότι αν αποτύχουμε σε μερικές απανωτές προσπάθειες, το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να τα παρατήσουμε και να δοκιμάσουμε ξανά ποτέ. Το λάθος που κάνουμε είναι ότι, κάτι που παλιά ήταν σαν να χτυπάμε το κεφάλι μας πάνω σε τοίχο ή γυαλί, τώρα θα μπορούσε να δώσει διαφορετικά αποτελέσματα.
Η Σχολή του Πασίγνωστου 
Είναι περιοριστικά πιστεύω που δημιουργούνται μέσα από διδαχές, σοφούς, μυθολογία, ιστορία, διδάγματα, γονείς κ.λπ. Αυτοί οι «δάσκαλοι» περνούν τους περιορισμούς των δικών τους ικανοτήτων και εμπειριών στους ανυποψίαστους μαθητές τους μέσα από τα γραπτά ή τα προφορικά διδάγματα τους. Η σχολή του πασίγνωστου μας διδάσκει ότι αφού δεν τα κατάφερε ο δάσκαλος πως είναι δυνατόν να τα καταφέρουμε εμείς. Ή αν κάποιος σπουδαίος είπε κάτι, πως μπορούμε να το αμφισβητήσουμε.
Και τώρα να δούμε ποιος είναι αυτός που θα μας μεγαλώσει τα όρια που μας έβαλαν. Δεν είναι απαραίτητο να είναι ένας. Μπορεί να είναι πολλοί. Σίγουρα όμως είναι κάποιος που έσπασε το σχοινί, έσπασε το τζάμι ή αμφισβήτησε τους ξερόλες και μάκρυνε τα δικά του όρια.
Ποιός μιλάει έχει σημασία. Χρειάζεται να εμπιστευθείς το επόμενο βήμα που σου δείχνει. Να ξέρεις μόνο πως αυτό είναι το δικό του όριο. Το δικό σου θα το μαθαίνεις κάθε φορά που θα ξεπερνάς αυτό που ορίζεις.
Η παρακάτω ιστορία σου δείχνει το δρόμο: 
"O μικρός Κρητικός ζητάει από τον παππού του,
-Παππού δώσε μου μια δυνατή προσταγή.
-Φτάσε όπου μπορείς παιδί μου, απάντησε ο παππούς.
-Θέλω μια πιο δυνατή προσταγή, ανταπάντησε ο μικρός.
-Φτάσε όπου δεν μπορείς παιδί μου, είπε ο παππούς." Νίκος Καζαντζάκης


Γράφει ο ΠANAΓHΣ METAΞATOΣ
Kαθηγητής της Mεθόδου SILVA


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου