25 pages by Akis Sadexis

25 pages by Akis Sadexis
25 PAGES BY AKIS SADEXIS : * HereticaFilosofia * Akis Sadexis * ΑιρετικήΦιλοσοφία * No Religions-Χωρίς Θρησκείες * ALL WE ARE RACISTS. WITH THE RACISTS. -Όλοι είμαστε ρατσιστές. Αλλά με τους ρατσιστές * SKG - Salonica - Selanik - סלוניקי- Salonique - سالونيك - Thessaloniki * " movement of free citizens" -‘’Κίνηση Ελεύθερων Πολιτών’’ - * I DEMAND - I DREAM OF A WORLD ΑΠΑΙΤΩ, ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ έναν κόσμο * Δεν έχει σημασία τι λέω, πρόσεξε τι εννοώ. Δεν έχει σημασία τι λες, αλλά σε ποιόν τα λες * ElGURU * PHILOSOPHICAL DEMOCRACY - ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ * InternationalismOecumenical * HereticaFilosofia.blogspot.com * The.Bigger.Philosophers * SadeVanzelo * SadeVanzelo-Σχεδιαστής * Leonardo DA VINCI * SadIcons * SADιΠοίηση * Anti-Racist Slogan of all Time * HERETICA FILOSOFIA by Akis Sadexis - YouTube *https://plus.google.com/u/0/115495858259733880175/posts * https://www.instagram.com/akis.sadexis/ * SSΔD3VΔNZ3LO (@AkisSadexis) | Twitter https://twitter.com/SDXZV - AKIS SADEXIS @SDXZV

Το πιό Αντιρατσιστικό σύνθημα όλων των εποχών (original-56 words)

Το πιό Αντιρατσιστικό σύνθημα όλων των εποχών (original-56 words)
Το πιό Αντιρατσιστικό σύνθημα όλων των εποχών (original-56 words) : Αν ο Χριστός σας είναι Εβραίος, το αυτοκίνητο σας ιαπωνικό, η πίτσα που τρώτε ιταλική, η δημοκρατία σας ελληνική, οι αριθμοί σας αραβικοί, τα γράμματά σας λατινικά, οι πολυεθνικές αμερικάνικες, η μουσική σας τσιγγάνικη, οι λέξεις σας βαλκάνιες, τα φαγητά σας τούρκικα, οι φουστανέλες αλβανικές, τα γαλακτοκομικά σας βουλγάρικα, τότε γιατί ο γείτονάς σας είναι ξένος? SADEXIS AKIS (May 2010)

anti-racist slogan of all time

Anti-Racist Slogan of all Time :
If Christ is a Jew, your car Japanese, pizza you eat Italian, Greek your democracy, your letters Latin, American multinationals, your numbers are Arabic, your music Gypsy, your words Balkans, your food Turks, Albanian fustanellas, your dairy Bulgarian, why your neighbor is a stranger ?
Akis Sadexis (May 2010)

I dream

I dream

manifesto SADEXI AKI

"ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΛΕΩ. ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΕΝΝΟΩ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΛΕΣ. ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΛΕΣ."

I DEMAND - I DREAM OF A WORLD WITHOUT : FRONTIERS, RELIGION, RACISTS, ADDICTIONS, MURDERS, ABUSE, PAEDERASTS, DRUGDEALINGS, ARMY, POVERTY, GAMBLING, GUNS, EXPLOITATION, DOGMA, CENSORSHIP, HATE, ANIMAL ABUSE, REFUGEES, PARADES, THOSE WHO ARE KEPT IN THE DARK.
I DEMAND - I DREAM OF A WORLD FOR : DIALOGUE, BOOKS, RECYCLING, RELIGIOUS TOLERANCE, FREEDOM, CREMATION, TRANSPLANTS, EDUCATION, FRIENDSHIP, LOGIC, ENVIRONMENT, TRAVELLING, SEPARATION OF THE CHURCH FROM THE STATE, RESPECT, INDEPENDENCE, SCIENCE, MINORITY, ECOLOGY, LIVING TOGETHER FREE, PROTECTING ANIMALS, CIVILIZATION, HEALTH.
JUSTICE A WORLD WITH LESS CHILDREN, BECAUSE THE NEXT GENERATIONS WILL SUFFER.
THE WHOLE PLANET IS OUR PLACE.
APART FROM THE PLACE WE LIVE OR THE PLACE WE WERE BORN. WE ARE ALL BROTHERS, DESPITE OUR SEX OR RACE.
SADEXIS AKIS

.

Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011

United Colors of Benetton : "Φίλα με ακόμα"


 
Δυο χείλη ενώνονται, ακουμπούν σε ένα παιδικό μέτωπο, σε ένα γερασμένο χέρι, σε ένα αντρικό μάγουλο, στα χείλη του άλλου. Το φιλί: η πιο συμβολική κίνηση αγάπης, πάθους, τρυφερότητας και στοργής. Ο σεναριογράφος το ήθελε έτσι ώστε το διασημότερο φιλί της ιστορίας να είναι εκείνο της προδοσίας, εκείνο του Ιούδα. Η United Colors of Benetton θέλει να αλλάξει την ιστορία, με την καμπάνια «Unhate». H γνωστή ιταλική εταιρεία ρούχων, φημισμένη για τις διχαστικές διαφημιστικές καμπάνιες της, συνεχίζει την παράδοσή της δημιουργώντας με τη βοήθεια του photoshop μια σειρά διαφημίσεων με θέμα το φιλί. Έτσι, ο Μπαράκ Ομπάμα σουφρώνει τα χείλη του και ενώνει το στόμα του με εκείνο του Κινέζου ομολόγου του Χου Ζιντάο και του Ούγκο Τσάβες. Ο Νικολά Σαρκοζί φιλά την Άγκελα Μέρκελ, ο Μαχμούντ Αμπάς τον Μπέντζαμιν Νετανιάχου και ο πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ΄ τον ιμάμη του Αλ-Άζχαρ. Όπως σωστά καταλάβατε, ακόμα κι αν δεν έχετε διαβάσει την είδηση, το Βατικανό εξανέστη και διά του εκπροσώπου του Φεντερίκο Λομπάρντι προέβη σε διαβήματα που έπιασαν τόπο προκειμένου να διασφαλιστεί ο σεβασμός προς το πρόσωπο του Αγίου Πατέρα. Και η Ουάσινγκτον, βεβαίως, σε πιο ήπιους τόνους, έφερε τις αντιρρήσεις της: «Εδώ και πολύ καιρό πολιτική του Λευκού Οίκου είναι να διαφωνεί με τη χρήση του ονόματος και της εικόνας του προέδρου για εμπορικούς σκοπούς» ανέφερε ο Αμερικανός εκπρόσωπος Έρικ Σουλτς.
Η πολιτική διπλωματία ανέχεται εικαστικούς σουρεαλισμούς για να μη θεωρηθεί οπισθοδρομική, εκτός εποχής ή τυραννική ως προς την ελευθερία της έκφρασης, όμως το ερώτημα παραμένει: Η διαφήμιση είναι τέχνη; Το μήνυμα «συνεργάζεται» με το προϊόν; Η εικόνα διαμορφώνει συνειδήσεις; Δεν χρειάζεται υπερκατανάλωση φαιάς ουσίας για να γνέψουμε καταφατικά.
Από τον Τουλούζ Λοτρέκ, που φιλοτεχνούσε αφίσες για κακόφημα μπαρ, και τον Άντι Γουόρχολ, που ζωγράφιζε ετικέτες για απορρυπαντικά, μέχρι τον Ντάμιεν Χερστ, που το 1999 σχεδίασε συσκευασίες τροφίμων σε μορφή φαρμάκων, η διαφήμιση μπορεί να θεωρηθεί και τέχνη.
Το μήνυμα στις περισσότερες πετυχημένες διαφημίσεις συχνά δεν έχει σχέση με το προϊόν. Ο Ολιβέιρο Τοσκάνι, φωτογράφος και καλλιτεχνικός διευθυντής της Benetton μέχρι το 2000, το απέδειξε πολλάκις. Δικής του έμπνευσης ήταν τα χαμογελαστά μωρά όλων των φυλών του κόσμου, το μαύρο άλογο που αναπαραγόταν με το λευκό, ο καθολικός ιερέας που φιλούσε στο στόμα μια καλόγρια, ο ακτιβιστής Ντέιβιντ Κίρμπι, που έπασχε από AIDS, στο κρεβάτι του πόνου, οι Αμερικανοί θανατοποινίτες λίγο πριν το θανατηφόρο μείγμα μπει στις φλέβες τους. Σε καμία από τις παραπάνω διαφημίσεις δεν υπήρχαν πουλόβερ –σήμα κατατεθέν της Benetton–, παντελόνια ή φορέματα. Το προϊόν απουσίαζε, όχι όμως και ο ουμανισμός και η ανεκτικότητα, αξίες που ήθελε να προαγάγει η εταιρεία, κάνοντας το brand name της συνώνυμο της ιδέας της αδελφοσύνης. Είναι κάτι τέτοιο ηθικό; Συζητήσιμο.
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη, όμως, είναι πλέον απαραίτητος σύμμαχος των μεγάλων επιχειρήσεων, γι’ αυτό και οι ενδείξεις «φιλικό προς το περιβάλλον» είναι ισομεγέθεις με εκείνη των τιμών, ενώ οι λεζάντες στα περιοδικά που συνοδεύουν την περιγραφή προϊόντων ακολουθούνται από τη διευκρίνιση «Μέρος των εσόδων διατίθεται για την αρωγή του τάδε μη κυβερνητικού, φιλανθρωπικού ιδρύματος».
Συμπερασματικά, τέτοια διλήμματα απαντήθηκαν από το ίδιο το κοινό, που έδειξε την προτίμησή του στη δύναμη της εικόνας.
Μόνο που στην εποχή που πεθαίνει ο Στιβ Τζομπς και την επόμενη μέρα κυκλοφορεί αφίσα που στη θέση του κεφαλιού του ηγέτη της Apple φιγουράρει εκείνο του Γιώργου Παπανδρέου με τον τίτλο «No Jobs, 2009-2011», δημιούργημα ενός άγνωστου photoshopper του ελληνικού διαδικτύου, η εικόνα των Μερκοζί να φιλιούνται δεν μπορεί να σοκάρει ούτε τους χρηματοδότες τους. Σήμερα ο πιο πετυχημένος διαφημιστής είναι ο δημιουργός του διπλανού μπλογκ και όχι οι καμπάνιες εκατομμυρίων. 
Ντέπυ Κουρέλλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου